Zásady ochrany osobných údajov

Používatelia a návštevníci tejto webstránky ako aj naši zmluvní partneri si musia tieto Zásady pozorne prečítať skôr, ako poskytnú svoje osobné údaje a/alebo vyplnia elektronický formulár uvedený na tejto webovej stránke. Prevádzkovateľ osobných údajov INVIZO s.r.o. sa stará o ochranu osobných údajov a chce, aby dotknuté osoby vedeli, akým spôsobom spracúva a chráni ich osobné údaje.

V súlade s nariadením Európskeho parlamentu a Rady EÚ č. 2016/679 (GDPR) a so zákonom č. 18/2018 Z.z. o ochrane osobných údajov týmto informujeme dotknuté osoby o spracúvaní ich osobných údajov za nasledovných podmienok:

Prevádzkovateľ osobných údajov:

INVIZO s.r.o., so sídlom Sekurisova 16, 841 02 Bratislava,

IČO: 35 706 503, IČ DPH: SK2020217595,

spoločnosť zapísaná v Obchodnom registri Mestského súdu Bratislava III, Odd.: Sro, Vl. č.: 12882/B,

tel. č.: + 421 2 65 311 915, e-mailový kontakt: info@invizo.sk

Spracúvanie osobných údajov na základe zmluvného vzťahu s prevádzkovateľom

V súvislosti s obchodným vzťahom s našou spoločnosťou sme oprávnení spracúvať nasledovné kategórie osobných údajov našich zmluvných partnerov, t.j. odberateľov, zákazníkov, dodávateľov alebo iných zmluvných partnerov:

• kontaktné informácie – meno a priezvisko, adresa, telefónne, mobilné a faxové číslo a e-mailová adresa, a pokiaľ to bude na identifikáciu zmluvného partnera nevyhnutné taktiež dátum narodenia, rodné číslo, doklad totožnosti,

• platobné údaje, ako údaje potrebné pre spracovanie platieb, vrátane čísiel kreditných/debetných kariet, čísiel bezpečnostných kódov a ďalšie súvisiace účtovné informácie,

• ďalšie informácie potrebné v rámci zmluvnej spolupráce resp. dobrovoľne poskytnuté zo strany zmluvného partnera, ako osobné údaje súvisiace so zadanými objednávkami, vykonanými platbami, žiadosťami,

• osobné údaje získané z verejne dostupných zdrojov.

Prevádzkovateľ spracúva osobné údaje zmluvných partnerov za účelom informovania zmluvných partnerov (aj potenciálnych) o svojich výrobkoch a službách, vypracovania ponuky pre zmluvných partnerov, realizácie zmluvného vzťahu (napr. na realizáciu transakcií či objednávok, spracúvanie platieb, vedenie účtovníctva, na fakturáciu alebo prijímanie platieb, zabezpečenie plnenia zo záruky), za účelom vedenia marketingových kampaní a iných propagačných činností, za účelom riešenia sporov, uplatnenia našich zmluvných oprávnení a právnych nárokov.

Spracúvanie osobných údajov sa vykonáva podľa právnych základov:

  • uzatvorenie zmluvy medzi Prevádzkovateľom a dotknutou osobou v zmysle čl. 6 ods. 1 písm. b) Nariadenia;
  • následných povinností vyplývajúcich zo zmluvného vzťahu so zákazníkom v zmysle čl. 6 ods. 1 písm. c) Nariadenia (napr. vedenie účtovných záznamov, vymáhania pohľadávok, riešenia mimo/súdnych sporov, archiváciu, a pod.)
  • oprávnených záujmov Prevádzkovateľa v zmysle čl. 6 ods. 1 písm. f) Nariadenia (marketingových aktivít Prevádzkovateľa – pozvánky, pohľadnice);
  • iných aktivít realizovaných v zmysle čl. 6 ods. 1 písm. a) Nariadenia na základe súhlasu dotknutej osoby na vopred vymedzený účel (napr. riešenia žiadostí/sťažností dotknutých osôb).

Zber osobných údajov dotknutých osôb sa vykonáva priamo od dotknutej osoby alebo jej zákonného zástupcu prostredníctvom:

  • riadne poučených osôb konajúcich v mene alebo na základe poverenia Prevádzkovateľa;
  • Sprostredkovateľa, s ktorým Prevádzkovateľ uzatvoriť sprostredkovateľskú zmluvu a ktorý je povinný dodržiavať ním definovaný štandard ochrany osobných údajov;
  • webovej stránky Prevádzkovateľa;
  • osobného alebo poštového doručenia na adresu Prevádzkovateľa.
 

Kategórie príjemcov, ktorým môžu byť poskytnuté osobné údaje:

Prevádzkovateľ spracúva osobné údaje dotknutých osôb na účel plnenia z uzatvorených zmlúv resp. v zmysle svojich zákonných práv a povinností. Na tieto účely je v rámci svojich zákonných povinností povinný poskytovať osobné údaje štátnym orgánom, správcovi dane, tretím osobám zabezpečujúcim vedenie účtovníctva, taktiež ide o príjemcov, s ktorými spolupracuje pri prevádzke podniku a výkone svojich práv, ako napr. advokáti, znalci, exekútori, orgány činné v trestnom konaní, súdy. Nie je úmyslom spracovávať tieto údaje mimo krajín EÚ.

INVIZO s.r.o. spracúva osobné údaje zákazníkov využívajúcich produkty zn. JABLOTRON na základe Sprostredkovateľskej zmluvy o poverení spracúvaním osobných údajov uzatvorenej s Prevádzkovateľom – spoločnosťou Jablotron Slovakia, s.r.o., so sídlom Sasinkova 14, 010 01 Žilina, IČO: 31 645 976. INVIZO s.r.o. spracúva osobné údaje zákazníkov pre účely sprostredkovania poskytovania služieb Jablotron Slovakia, s.r.o., ako aj  podpory služieb Cloudu Jablotron Alarms, a.s. (najmä služba MyCompany, softvér F-Link a iné). Zákazníci využívajúci produkty zn. JABLOTRON sú osobitne oboznámení so zásadami spracúvania osobných údajov spoločnosťou Jablotron Slovakia s.r.o.

Ďalší príjemcovia:

BVA, Žilina, spol. s r.o.

Ing. Roman Jírovec IT – PARTNER

Bezpečnosť

Osobné údaje dotknutých osôb sú spracúvané spôsobom, ktorý zaručuje bezpečnosť osobných údajov, vrátane ochrany pred neoprávneným a nezákonným spracúvaním a náhodnou stratou, zničením alebo poškodením, a to pomocou technických a organizačných opatrení zabezpečených prevádzkovateľom.

Takéto opatrenia zahŕňajú používanie brán firewall, zabezpečených všetkých priestorov, vhodné systémy a procesy riadenia prístupových práv, dôkladný výber Sprostredkovateľov a ďalšie technické opatrenia na poskytovanie primeranej ochrany osobných údajov pred ich neoprávneným používaním, zmenou alebo stratou. Podľa vhodnosti je tiež možné zhotoviť záložné kópie a využiť iné podobné prostriedky, aby sme predišli náhodnému poškodeniu, strate alebo zničeniu osobných údajov. Tieto opatrenia zabezpečujú primeranú úroveň zabezpečenia v súvislosti s rizikami prirodzene súvisiacimi s procesom spracovanie a povahou osobných údajov, ktoré sú predmetom ochrany.

Doba uchovávania osobných údajov

Prevádzkovateľ je oprávnený spracúvať osobné údaje dotknutých osôb po dobu trvania zmluvného vzťahu s dotknutou osobou. Po ukončení zmluvy alebo záväzkov z nej vyplývajúcich je povinnosťou prevádzkovateľa uchovávať osobné údaje počas celého obdobia, ktoré je stanovené v príslušných právnych predpisoch.

Záznamy týkajúce sa zmluvného vzťahu 10 rokov po skončení zmluvného vzťahu; súhlas dotknutej osoby v závislosti od typu udeleného súhlasu po dobu trvania jeho platnosti alebo do jeho odvolania dotknutou osobou; ostatné záznamy v zmysle registratúrneho poriadku Prevádzkovateľa.

Práva dotknutej osoby

– právo požadovať od prevádzkovateľa prístup k svojim osobným údajom

– právo na opravu, doplnenie a vymazanie osobných údajov

– právo na obmedzenie spracúvania osobných údajov

– právo na prenosnosť svojich osobných údajov

– právo namietať proti spracúvaniu osobných údajov

– právo odvolať súhlas, ak je súhlas právnym základom spracúvania osobných údajov

– právo podať sťažnosť dozornému orgánu – Úrad na ochranu osobných údajov Slovenskej republiky, Hraničná 12, 820 07 Bratislava 27, www.dataprotection.gov.sk.

Uplatnenie práv u Prevádzkovateľa:

Uplatnenie práv je možné osobne v sídle Prevádzkovateľa, písomne na horeuvedenú adresu Prevádzkovateľa, alebo zaslaním mailu na e-mailovú adresu Prevádzkovateľa.

Prevádzkovateľ bude spravidla odpovedať na podania v takej podobe akej boli podané. Pre potreby jednoznačnej identifikácia môže Prevádzkovateľ žiadateľa spätne kontaktovať na telefónne číslo, ktoré eviduje vo svojom systéme. Prevádzkovateľ vybaví žiadosť do 1 mesiaca od jej doručenia.

Ak dotknutá osoba nemá spôsobilosť na právne úkony v plnom rozsahu, jej práva v zmysle zákona môže uplatniť zákonný zástupca. Práva dotknutej osoby v zmysle zákona, ktorý nežije, môže uplatniť blízka osoba.

Prevádzkovateľ môže požadovať primeraný poplatok zohľadňujúci administratívne náklady alebo odmietnuť konať na základe žiadosti, ak sú žiadosti zjavne neopodstatnené alebo neprimerané, najmä pre ich opakujúcu sa povahu.

Prevádzkovateľ taktiež môže odmietnuť uplatnenie práv dotknutej osoby, ak nevie jednoznačne fyzickú osobu identifikovať.

Bratislava

Žilina

Zvolen

Košice